Obchodní podmínky NaLékařskou.cz
1. O projektu
NaLékařskou.cz je projektem společnosti Gabra vzdělávání s.r.o., IČ 06107541 (dále jen „poskytovatel“). Cílem projektu je především připravit návštěvníka kurzu k přijímacím zkouškám na lékařské fakulty. Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem kurzu a objednatelem, příp. návštěvníkem kurzu (dále jen „objednatel“) a jsou pro obě zúčastněné strany závazné.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy mezi poskytovatelem a objednatelem je poskytnutí služby objednateli ze strany poskytovatele, přičemž tato služba trvá po celou dobu, na kterou je kurz vypsán a končí ke dni poslední uskutečněné lekce v daném kurzu. Kurzem se rozumí pomaturitní studium, víkendové a odpolední kurzy a intenzivní jarní kurz. Pomaturitní studium probíhá v období od října do května a dohromady je odučeno 425 lekcí. Víkendové a odpolední kurzy probíhají v období od října do května a dohromady je odučeno 105 lekcí. Intenzivní jarní kurz probíhá v období od února do května a dohromady je odučeno 105 lekcí. 1 lekce trvá 45 minut. Návštěvník kurzu má zdarma přístup do jinak placené mobilní aplikace na procvičování testových otázek NaLékařskou.cz.
3. Přihlášení se do kurzu
a) Ke vzniku smluvního vztahu mezi poskytovatelem a objednatelem, a tedy k uzavření smlouvy dojde na základě přihlášení se objednatele do kurzu formou objednávky prostřednictvím přihlašovacího formuláře na webové stránce www.nalekarskou.cz. O splatnosti kurzovného je pojednáno v bodě 4 těchto podmínek. Možnosti odstoupení od smlouvy jsou upraveny v bodě 5 těchto podmínek. b) Objednatel souhlasí s tím, že v případě povinnosti poskytovatele vystavit daňový doklad mu tento bude doručen v elektronické podobě na jím uvedenou e-mailovou adresu.
4. Hrazení kurzovného
a) Pokud se objednatel přihlásí dříve než 21 dnů před zahájením kurzu, je kurzovné splatné do 14 dnů od přihlášení. Objednatel může část kurzovného hradit formou zálohy, potom je záloha je splatná do 14 dnů od přihlášení a zbytek kurzovného je splatný 10 dnů před zahájením kurzu. o cena kurzu od 5 000 Kč do 11 999 Kč – záloha 2 000 Kč o cena kurzu od 12 000 Kč – záloha 5 000 Kč b) Pokud se objednatel přihlásí mezi 21. a 10. dnem před zahájením kurzu, je celé kurzovné splatné 10 dní před zahájením kurzu. c) Pokud se objednatel přihlásí méně než 10 dnů před zahájením kurzu, je celé kurzovné splatné v den přihlášení se do kurzu. d) Za den platby se považuje datum, kdy bylo kurzovné odesláno z účtu objednatele na účet poskytovatele. e) Kurzovné se hradí převodem na bankovní účet poskytovatele. Číslo účtu je 2901244482/2010. Variabilní symbol je uveden v pokynech k platbě, které objednatel obdrží na základě objednávky. f) Dostane-li se objednatel při plnění závazků z objednávky do prodlení, může po něm poskytovatel požadovat smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.
5. Odstoupení od smlouvy
– ze strany objednatele a) Objednatel může do 14 dnů od uzavření smlouvy od této smlouvy odstoupit a to bez udání důvodů. Odstoupení musí být učiněno prostřednictvím e-mailu na adresu info@nalekarskou.cz. Objednatel v e-mailu uvede své jméno, příjmení a číslo objednávky. b) V případě pomaturitního studia může objednatel od smlouvy odstoupit v případě, že byl přijat na státní nebo veřejnou vysokou školu a nejpozději do 15. srpna aktuálního kalendářního roku doloží potvrzení o přijetí poskytovateli. Vrácení kurzovného se nevztahuje pro přijetí na vyšší odbornou školu, program celoživotního vzdělání, navazující magisterské studium, soukromou vysokou školu, či jakoukoliv školu mimo území ČR.
– ze strany poskytovatele a) Poskytovatel může odstoupit od smlouvy uzavřené s objednatelem v případě, že ten svým chováním ohrožuje majetek nebo zdraví ostatních účastníků kurzu nebo lektorů nebo závažným způsobem narušuje průběh kurzu. Objednatel v takovém případě nemá nárok na vrácení kurzovného. b) Poskytovatel může odstoupit od smlouvy z důvodu naplnění kapacity kurzu. c) Poskytovatel může od smlouvy odstoupit v případě, že se objednatel dostane do prodlení s placením zálohy, zbytku kurzovného či kurzovného. V případě, že se objednatel dostane do prodlení s placením zbytku kurzovného, nemá nárok na vrácení zálohy. d) Pokud objednatel neuhradí kurzovné do začátku kurzu, nemá nárok se tohoto kurzu účastnit. e) Odstoupení od smlouvy bude objednateli doručeno na e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávce.
6. Změny v kurzech, zrušení kurzu
a) Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu v kurzech jako je například změna místa konání, změna učebny, přesunutí či zrušení hodiny apod. b) Poskytovatel si vyhrazuje v případě vyhlášených bezpečnostních opatření přejít na online výuku. c) Poskytovatel si vyhrazuje právo na zrušení či změnu kurzu, zejména proto, že nebyla naplněna potřebná kapacita. d) Dojde-li ke změně v kurzu nebo k jeho zrušení, bude objednatel neprodleně informován. e) V případě zrušení kurzu objednateli vzniká nárok na vrácení poměrné části uhrazeného kurzovného. f) V případě vrácení části nebo celého kurzovného bude částka na základě požadavku objednatele buď vyplacena v hotovosti, nebo převedena na jeho účet do 15 pracovních dnů.
7. Reklamace kurzu
a) Objednatel má právo podat poskytovateli reklamaci. Ta může být mířena zejména proti způsobu výuky lektora, obsahu kurzu či organizaci kurzu. Reklamace musí být písemná a musí obsahovat jméno a příjmení, adresu bydliště, číslo objednávky a popis předmětu reklamace. Nebude-li reklamace tyto náležitosti obsahovat, nebude za reklamaci považována. b) Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 21 dnů ode dne obdržení reklamace. Za den obdržení se považuje den, kdy tato reklamace dorazila do e-mailové schránky poskytovatele info@nalekarskou.cz nebo poštovní schránky poskytovatele. c) Poskytovatel danou reklamaci prověří. Pokud ji uzná jako důvodnou, zajistí adekvátní nápravu, případně poskytne objednateli kompenzaci.
8. Zmeškané hodiny
Za zmeškané hodiny v kurzu neposkytuje poskytovatel žádnou kompenzaci.
9. Změny obsahu přijímacích zkoušek
Poskytovatel neodpovídá za případné změny v systému přijímacích zkoušek na vysokých školách. Změna typu nebo obsahu přijímací zkoušky, pokud ji bylo možné zjistit až po zahájení kurzu, nezakládá nárok na vrácení jakékoli části kurzovného. Poskytovatel se však bude snažit náplň kurzu upravit tak, aby mohla být příprava objednatele na přijímací zkoušky nadále efektivní.
10. Změny obchodních podmínek
Veškeré změny v těchto obchodních podmínkách uskutečněné v okamžiku, kdy je služba stále poskytována, budou prováděny v písemné formě a se souhlasem zúčastněných stran.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 6. 2024